I. Introducerea
Pentru a satisface toți cumpărătorii Tradițional Moldova, chiar și în cazul cumpărătorilor ce vor dori să restituie produsele cumpărate de la noi. Din acest motiv, venim în ajutorul dumneavoastră cu o politică ce ar facilita procesul de returnare a produselor achiziționate, în cazul cumpărătorilor ce ar dori să facă asta dintr-un motiv sau altul.
II. Observații generale
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 7 zile lucrătoare de la recepția produsului, la sediul indicat al returului prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur, de asemenea, banii pot fi returnați în numerar. În cazul neachitării costului de retur, suma va fi decontată din contravaloarea produselor returnate.
Important:
Atât produsele returnate, cât și ambalajul lor trebuie să fie în aceeași stare, în care au fost livrate, fără urme de utilizare. Produsul returnat trebuie să conțină etichetele intacte.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru repararea acestuia (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.
III. Returul
1. Pentru a returna un produs, fără invocarea unui motiv și fără penalități, spre a fi schimbat sau pentru a vă fi restituită valoarea lui (în acest caz, cheltuielile de transport sunt suportate de cumpărător), trebuie să semnalați această solicitare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
Pentru RETURNAREA produsului:
● Vă rugăm să completați acest formular și să-l expediați la adresa de mail info@traditional.md. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a vă schimba produsul cu altul solicitat înlocuitor sau pentru a vă returna banii.
● Ambalați produsele pe care doriți să le returnați - produsul, în punga sau cutia originală, trebuie pus în altă cutie astfel încât nici produsul, nici ambalajul să nu fie deteriorat. Dacă produsele alese pentru retur au fost însoțite de cadouri, trebuie returnate și acestea.
● Vă rugăm să adăugați în colet o copie a facturii;
● Trimiteți cu o firmă de curierat coletul cu produsele către Tradițional Moldova
Adresa: str. Mitrolopit Bănulescu Bodoni, 59/B, of. 1
2. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul recepționării lor
Echipa Tradițional Moldova face tot posibilul ca produsele comandate să fie livrate fără defecte. În cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați echipa Tradițional Moldova în primele 72 de ore de la recepție, trimițându-ne o fotografie cu produsul la adresa de mail info@traditional.md și vom înlocui produsul. Și în acest caz vă rugam sa completați Formularul de Retur, și să-l atașați la mail. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de Tradițional Moldova. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzați recepția lor.
3. Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Procedura de returnare începe prin completarea Formularului de Retur, și expedierea acestuia la adresa de mail info@traditional.md. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Tradițional Moldova. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii lui. Vă rugăm să completați pentru acest lucru Formularul de Retur, și să-l expediați la adresa de mail info@traditional.md. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va trebuie să achite diferența de preț, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Tradițional Moldova.
IV. Refuzul returului
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de ne vandabilitate duce la refuzarea returului.
Produse ce fac excepție de la exercitarea dreptului de retur:
- Produsele desigilate de consumator, a căror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protecție a sănătății pentru alți consumatori.
- Din motive de siguranță, produsele din categoria Frumusețe, nu se pot returna dacă sunt desigilate, folosite sau testate.